Ανοιχτά Δευτέρα-Παρασκευή 10.00-21:00 , Σάββατο 10:00-15:00  -  Με αγορές πάνω από 80€ ή επιλεγμένα προιόντα έχεις Δωρεάν Μεταφορικά

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πού βρίσκεται το κατάστημα σας?

Η έδρα μας Φιλικών 3 Περιστέρι - 70μ από τον σταθμό μετρό Αγ. Αντωνίου και 200μ από τον Κηφισό με άνετο πάρκινγκ μπροστά από το κατάστημα

 

 

2. Πως έρχομαι στο κατάστημα?

Για παραλαβή από την έδρα μας Περιστέρι

α. Με το μετρό κατεβάινετε στην στάση σταθμός Αγ. Αντώνιος (έξοδος/σκάλα Εθν.μακαρίου κ Π.Μελά) και συνεχίζετε με τα πόδια σε 70μ στην διαστάυρωση Φιλικών 3 και Παύλου Μελά.

γ. Με τις λεοφωρειακες γραμμές 821(σταση ακριβώς έξω από το κατάστημα) ή Α13 από Ομόνοια(Ζήνωνος), Τρόλευ 12 από το Ζάπειο, και το 25 από Ίλιον,Καματερό και τα τρία κάνουν στάση Αγ. Αντώνιος 70μ από το κατάστημα

β.Μπορείτε να έρθετε με το αυτοκίνητο/μηχανή πολύ εύκολα από την Λεωφορο Κηφισού ή από την Λεωφόρο Θηβών ή από την Λεωφόρο Αθηνών(Καβάλας) ή διαμέσου της Λεωφόρου Λένορμαν . Υπάρχει άνετο ιδιόκτητο πάρκινγκ  μπροστά από το κατάστημα.

 

Για περισσότερα μπορείται να πλοηγηθείται και στο google maps https://maps.google.gr/maps?hl=el&tab=wl

 

3. Πόσο κοστίζει για να στειλετε ένα προιόν στο χώρο μου?

Η τιμή αποστολής διαμορφώνεται από την απόσταση ,το βάρος και τον τρόπο πληρωμής.  Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στους όρους  Τρόποι πληρωμής – τρόποι αποστολής

4. Με τι στέλνεται τα προιόντα που παρήγγειλα?

Για την αποστολή των προϊόντων μας συνεργαζόμαστε με την πιο γρήγορη και αξιόπιστη εταιρεία ταχυμεταφορών την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

 

5. Παρήγγειλα ένα προιόν σήμερα…πότε θα το έχω στα χέρια μου?

Αν μένετε σε περιοχή που υπάρχει κατάστημα Γενικής κατά 99% παραλαμβάνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες εφόσον η παραγγελία σας εχει πραγματοποιηθεί μέχρι τις 16:00

Αν μένετε εντός Αττικής σας παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη εφόσον η παραγγελία σας εχει πραγματοποιηθεί μέχρι τις 15:00

Σε περιοχές οι οποίες χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτες ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το τοπικό COURIER

 

6. Τι ώρες γίνονται οι παραδόσεις?

Οι παραδόσεις των παραγγελιών γίνονται κατά τις εργάσιμες μέρες ΔΕΥΤ – ΠΑΡ. από τις 10:00 – 17:00

Δεν γίνονται παραδόσεις την ημέρα του Σαββάτου και Κυριακής.

Παραγγελίες που καταχωρούνται την Πεμπτη μετά τις 16:00 παραδίδονται την Δευτέρα

7. Δουλεύω και θα είμαι σπίτι μετά τις 14:00… θα παραλάβω? μπορώ να κανονίσω ραντεβού με τον courier?

Οι παραδόσεις γίνονται 10:00 – 17:00 καθημερινά, εμείς σημειώνουμε πάνω στο δέμα ένα 4ωρο που σας εξυπηρετεί αλλά είναι στην διακριτική ευχέρεια του courier και ανάλογα το δρομολόγιο που ακολουθεί και το φόρτο εργασίας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον courier στα τηλέφωνα επικοινωνίας που θα έχετε λάβει με e-mail.

8. Έκανα την παραγγελία μου και τώρα τι γίνεται….?

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την σελίδα μας εισάγοντας τον αριθμό παραγγελίας στο πεδίο οι παραγγελίες μου – ο λογαριασμός μου πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα του site.

Eναλλακτικά από τον λογαριασμό e-mail σας που ενημερώνεστε για κάθε βήμα της παραγγελίας σας. ή με sms στο κινητό που έχετε δηλώσει

9. Είμαι κάτω των 18 χρονών μπορώ να παραγγείλω?

Σας ενημερώνουμε ότι δεν στέλνουμε προϊόντα όταν διαπιστώνουμε ότι γίνεται χωρίς την συγκατάθεση ενηλίκου.

10. Έκανα τηλεφωνικά την παραγγελία μου πως ενημερώνομαι για την εξέλιξή της?

Το καλύτερο είναι να βάζετε την παραγγελία σας online , εάν για οποιαδήποτε λόγο δεν μπορείτε , τότε για οποιαδήποτε απορία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μετά από 48ώρες.

11. Έχω εγγύηση για τα προιόντα που παρήγγειλα?

Φυσικά και έχετε εγγύηση καλής λειτουργίας – το λιγότερο ένα (1) χρόνο από την ημερομηνία απόδειξης της αγοράς με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι χρήσης του εκάστοτε κατασκευαστή και υπάρχει η απόδειξη του καταστήματος. Εξαιρούνται τα είδη software που καλύπτονται από το χρονικό διάστημα που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής και αναγράφεται μέσα στο manual του προϊόντος.

12. Έχασα την απόδειξη – τι μπορώ να κάνω?

Αποδείξεις οι οποίες έχουν χαθεί μπορούν να ξανατυπωθούν υπό όρους έχοντας τον αριθμό της ηλεκτρονικής παραγγελίας. Για παραγγελίες οι οποίες έγιναν μέσω τηλεφώνου αυτό δεν είναι εφικτό.

13. Η συσκευή μου σταμάτησε να δουλεύει εντός εγγύησης τι κάνω?

Για κάθε πρόβλημα που προκύπτει μετά την έλευση των 7 ημερών απευθύνεστε στην αντιπροσωπεία του προϊόντος

14. Οι τιμές σας είναι αρκετά χαμηλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό…. Μήπως είναι μεταχειρισμένα ή απομιμήσεις?

Μα φυσικά και όχι. Όλα μα όλα τα προϊόντα μας είναι καινούρια και αμεταχείριστα (εκτός αν αναγράφεται ξεκάθαρα στην αναλυτική περιγραφή του προιόντος)τα οποία καλύπτονται με την εγγύηση του κατασκευαστή.

15. Οι τιμές σας είναι αρκετά χαμηλές σε σχέση με τις μεγάλες αλυσίδες που έχουν πιο πολλά καταστήματα από εσάς …πως γίνεται αυτό?

Για τους απλούς και ξεκάθαρους 3 λόγους

α. Αγοράζουμε σε μεγάλες ποσότητες, πολλές φορές μεγαλύτερες ακόμη σε σχέση με τις <<μεγάλες αλυσίδες>>

β. Έχουμε λιγότερα λειτουργικά κόστη

γ. Το ποσοστό κέρδους μας που βάζουμε είναι πολύ μικρότερο.

16. Οι τιμές σας είναι αρκετά χαμηλές παρόλα αυτά κάνετε και επιπλέον εκπτώσεις ….?

Εμείς στο GAMESCOM.GR  τα <<παζάρια>> τα έχουμε κάνει από μόνοι μας . Όλα τα προϊόντα μας πωλούνται σε έκπτωση σε σχέση με την προτεινόμενη λιανική τιμή των επίσημων τιμοκαταλόγων. Ανταμείβουμε με έξτρα τους πιστούς online πελάτες μας μέσω του συστήματος Gamescom Club Points κερδίζοντας πόντους οι οποίοι μεταφράζονται σε χρήματα και μπορούν να εξαργυρωθούν σε κάθε επόμενη παραγγελία.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στην ενότητα Gamescom Club Points

17. Οι τιμές σας είναι αρκετά χαμηλές στο site όμως τι γίνεται με τις τιμές στο κατάστημα είναι το ίδιο ή πιο ακριβές?

Οι τιμές μας και στο κατάστημα είναι ακριβώς οι ίδιες. Στο GAMESCOM.GR δεν υπάρχουν διπλές τιμές, άλλες στο site και άλλες στο κατάστημα … για ποιο λόγο άλλωστε ? Το ίδιο προϊόν δεν είναι? Σεβόμαστε τους πελάτες….

18. Παρήγγειλα ένα προϊόν π.χ. 10 ευρώ το πρωί και το μεσημέρι είχε 12…. εγώ τη τιμή θα το πάρω?

Τι ερώτηση και αυτή. Μα φυσικά και 10 ευρώ. Στο GAMESCOM.GR σεβόμαστε τον καταναλωτή και δεσμευόμαστε για την χαμηλότερη τιμή ακόμα και αν αυξηθεί η τιμή πριν από την εκτέλεση της παραγγελίας.

19. Έχετε χαμηλές τιμές και μεγάλη ποικιλία αλλά είναι τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα ή διαθεσιμότητες που αναφέρει το site δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα?

Στο GAMESCOM.GR σκεφτόμαστε σαν πελάτες και δεσμευόμαστε σε αυτά που αναφέρουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Όλα τα προϊόντα κατά 99% με την ένδειξη <<άμεσα διαθέσιμο>> είναι ετοιμοπαράδοτα real time εντός του καταστήματος μας και όχι σε κάποια αποθήκη προμηθευτή μας ή σε logistics.(Σε περίιπτωση που σε κάποιο προιόν αναφέρεται χαμηλό απόθεμα 1-3 τεμχ.) σας συστήνουμε πριν μας επισκεφτείτε να δεσμεύεσετε το δικό σας τεμάχιο με ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία.

20. Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος

Τα κατάστημα μας είναι ανοιχτά για παραλαβές από:

Δευτέρα – Παρασκευή 10:30 – 21:00

Σάββατο 10:00 - 15:00

 

 

 

21. Εργάζομαι και δεν ξέρω τι ώρα έχω ελεύθερο χρόνο, μπορώ να παραλάβω από κάποιο κατάστημα courier?

Ναι μπορείτε να παραλάβετε από οποιαδήποτε κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας είναι ήδη πληρωμένη θα χρειαστείτε την ταυτοτητά σας να έχετε μαζί.

Δειτε τα καταστήματα της Γενικής και για περισσότερες πληροφορίες εδώ

22. Έίναι ασφαλές το site σας για να βάλω τα στοιχεία της Πιστωτικής μου κάρτας?

Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Ο δικτυακός μας τόπος είναι ασφαλής για την εισαγωγή των προσωπικών σας στοιχείων με πρωτόκολλα ασφαλείας κρυπτογράφησης.Το site δεν κρατά στοιχεία σας αλλά η πληρωμή γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος της τράπεζας της  ΠΕΙΡΑΙΏΣ .Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια δείτε στην ενότητα ασφάλεια συναλλαγών.

23. Πως μπορω να επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία ενός προιόντος?