Το βιβλίο αυτό αποτελεί έναν ολοκληρωμένο και κατανοητό οδηγό για ό,τι αφορά τη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM). Παρουσιάζει με απλά λόγια τους στόχους και τη φιλοσοφία του CRM, ενώ παράλληλα δείχνει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να προβεί σε μια επιτυχημένη υλοποίησή του. Είναι γραμμένο με απλό και περιεκτικό τρόπο και απευθύνεται τόσο σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να γνωρίσουν το CRM και να μάθουν πώς επηρεάζει τη λειτουργία μιας επιχείρησης, έως τα στελέχη που θα το υλοποιήσουν στην πράξη. Επίσης θα αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για τους σπουδαστές σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ.Περιεχόμενα του βιβλίου:Κεφάλαιο 1: Διαχείριση πελατειακών σχέσεων – CRMΚεφάλαιο 2: Το θεμελιώδες πλαίσιοΚεφάλαιο 3: Τα δομικά στοιχεία του CRMΚεφάλαιο 4: Οι πελατειακές σχέσειςΚεφάλαιο 5: Η εμπειρία του πελάτηΚεφάλαιο 6: Διαχείριση του κύκλου ζωής του πελάτηΚεφάλαιο 7: CRM και τεχνολογίαΚεφάλαιο 8: Η διαχείριση της γνώσηςΚεφάλαιο 9: Η διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών – BPMΚεφάλαιο 10: Οι επιχειρησιακοί κανόνεςΚεφάλαιο 11: Οι λειτουργίες του CRMΚεφάλαιο 12: Η αλυσίδα αξίας του CRMΚεφάλαιο 13: Δημιουργία συστήματος CRMΚεφάλαιο 14: Από τη σκοπιά της διοίκησης Ο Δημήτριος Β. Κοσμάτος δραστηριοποιείται στον τραπεζικό τομέα. Σπούδασε Γεωλογία και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Kingston University. Έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια Πληροφορικής, Διοίκησης Έργων και Πωλήσεων, έχει διδάξει θέματα γεωλογικής φύσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, και έχει διατελεί εισηγητής Διοίκησης Έργων και Πληροφορικής. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Σε επαγγελματικό επίπεδο έχει διατελέσει Σύμβουλος Διαχείρισης Έργων (Project Manager) και Πωλήσεων, και έχει εκπονήσει σημαντικό αριθμό μελετών για θέματα μάρκετινγκ και ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις.