Το κατάστημα λειτουργεί μόνο διαδικτυακά. Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 18:00

Κατηγορίες

Κλειδάριθμος Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ - 15η Αμερικανική Έκδοση

115330
Σε απόθεμα
Συγγραφέας: Kevin Keller,Philip Kotler
Σελίδες: 1072
Από 110.00 
90.75 
(18% Off)
ΑΓΟΡΑ
Βάρος: 0.55kg

Περιγραφή

Αποκτήστε την επικαιροποιημένη 15η αμερικανική έκδοση Το Μάρκετινγκ παρουσιάζει ενδιαφέρον για όλους, ανεξάρτητα από το αν προωθούν αγαθά, υπηρεσίες, ακίνητα, πρόσωπα, τόπους, εκδηλώσεις, πληροφορίες, ιδέες, ή οργανισμούς. Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των Kotler και Keller θεωρείται παγκοσμίως –εδώ και δεκαετίες– το «απόλυτο σύγγραμμα» για φοιτητές και εκπαιδευτές, και με τις συνεχείς εκδόσεις του παραμένει πάντα ενημερωμένο και σύγχρονο. Η διαχρονική επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι μεγιστοποιεί τρεις παράγοντες που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα βιβλία για το μάρκετινγκ: το βάθος, το εύρος, και την καταλληλότητα. Η 15η αμερικανική έκδοση βασίζεται στα θεμελιώδη θετικά στοιχεία των προηγούμενων, τα οποία έχουν κάνει το συγκεκριμένο βιβλίο να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα συγγράμματα με θέμα τη Διοίκηση του Μάρκετινγκ: προσανατολισμός στη διοίκηση, αναλυτική μέθοδος, πολυεπιστημονική προσέγγιση, ενιαίες εφαρμογές, πλήρης και ισορροπημένη κάλυψη. Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ καλύπτει όλα τα θέματα που πρέπει να έχει κατανοήσει ένα καλά πληροφορημένο στέλεχος του μάρκετινγκ, ώστε να εφαρμόζει στρατηγικό, τακτικό, και διαχειριστικό μάρκετινγκ).   Ο Philip Kotler διδάσκει Διεθνές Μάρκετινγκ στο Kellogg School of Management του Πανεπιστημίου Northwestern, όπου είναι Διακεκριμένος Καθηγητής στην έδρα S. C. Johnson & Son. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου και τη διδακτορική διατριβή του στο ΜΙΤ, και τις δύο στα Οικονομικά, και μεταδιδακτορικές σπουδές στα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο του Harvard και στην Επιστήμη της Συμπεριφοράς στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου.Έχει κερδίσει τρεις φορές το βραβείο Alpha Kappa Psi του έγκριτου περιοδικού Journal of Marketing για «το καλύτερο άρθρο του έτους», πρώτος  κέρδισε το βραβείο του Διακεκριμένου Εκπαιδευτή στο Μάρκετινγκ (1985) από την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ (AMA), ενώ έχει τιμηθεί με πολλές ακόμα διακρίσεις. Ο Kevin Lane Keller είναι Καθηγητής του Μάρκετινγκ στη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Tuck του Dartmouth College, και διαθέτει πτυχία σπουδών από τα πανεπιστήμια Cornell, Carnegie-Mellon, και Duke. Στο Dartmouth διδάσκει διοίκηση του μάρκετινγκ και στρατηγική διαχείριση μάρκας. Έρευνές του έχουν δημοσιευθεί σε τρία από τα μεγαλύτερα περιοδικά του μάρκετινγκ: το Journal of Marketing, το Journal of Marketing Research, και το Journal of Consumer Research. Με περισσότερες από 90 δημοσιευμένες εργασίες, το ερευνητικό του έργο είναι ευρέως αποδεκτό ως πηγή αναφοράς. Έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία, είναι εξαιρετικά δημοφιλής ομιλητής, και έχει οργανώσει σεμινάρια μάρκετινγκ για ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων σε πολλά συνέδρια.

Χαρακτηριστικά

Ημ/νία έκδοσης:
2017-10-01 00:00:00
Συγγραφέας:
Σελίδες:
1072
ISBN:
978-960-461-796-8
Σχήμα (πλάτος x ύψος):
21 x 29 εκ.
Βιβλιοδεσία:
Μαλακό

Επιλέξαμε ειδικά για σένα!

Σχετικά Προϊόντα

Χρησιμοποιούμε Cookies!
Χρησιμοποιούμε cookies για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων, την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας, αλλά και για να σας εξασφαλίσουμε μία κορυφαία και απροβλημάτιστη εμπειρία περιήγησης.
Αν αποδέχεστε μόνο τα απαραίτητα cookies, δεν θα είναι πλέον διαθέσιμες κάποιες λειτουργίες του site, που εξαρτώνται από τα cookies τρίτων. Για να έχετε διαθέσιμες όλες τις λειτουργίες, θα πρέπει να κάνετε αποδοχή όλων.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου.

Τα cookies λειτουργικότητας χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της λειτουργίας του ιστότοπου.

Τα cookies διαφήμισης μας βοηθουν να προβάλουμε περιεχομένο σχετικά με τα ενδιαφέροντα σας.

Τα cookies στατιστικών μας δίνουν τη δυνατότητα να βελτιώνουμε την εμπειρία που προσφέρουμε.